Er zijn 2 mogelijkheden om dit uit te voeren
Optie 1 Gebruik Outlook Web App om de standaardmapnamen opnieuw in te stellen:
Outlook afsluiten.
Meld u aan bij Outlook Web App met uw referenties.
Selecteer Instellingen (het tandwielpictogram rechts) > **Opties **> Algemeen (vouw de lijst uit in het navigatiedeelvenster) > regio en tijdzone.
Wijzig op de pagina Instellingen voor regionale en tijdzone de taal, selecteer de datum- en tijdnotatie die u wilt gebruiken, selecteer de standaardmappen wijzigen zodat de namen overeenkomen met de opgegeven taaloptie en selecteer Opslaan.
Outlook Web App afsluiten.
Optie 2 indien Outlook als applicatie op uw Windows PC is geinstalleerd.
Gebruik de schakelaar /resetmappen om ontbrekende mappen op de standaardleveringslocatie te herstellen.
Volg deze stappen om dit te doen:
Outlook afsluiten.
Open het dialoogvenster Uitvoeren:
- Druk in Windows 10, Windows 8.1 en Windows 8 op Windows-logotoets + R.
- Klik in Windows 7 en Windows Vista op Alle > programma's > **** > uitvoeren.
Voer in het dialoogvenster Uitvoeren de volgende opdracht in en klik op OK:
Outlook.exe /resetfolders
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren