Er zijn 2 mogelijkheden om dit uit te voeren


Optie 1  Gebruik Outlook Web App om de standaardmapnamen opnieuw in te stellen:

  1. Outlook afsluiten.

  2. Meld u aan bij Outlook Web App met uw referenties.

  3. Selecteer Instellingen (het tandwielpictogram rechts) > **Opties **> Algemeen (vouw de lijst uit in het navigatiedeelvenster) > regio en tijdzone.

  4. Wijzig op de pagina Instellingen voor regionale en tijdzone de taal, selecteer de datum- en tijdnotatie die u wilt gebruiken, selecteer de standaardmappen wijzigen zodat de namen overeenkomen met de opgegeven taaloptie en selecteer Opslaan.

  5. Outlook Web App afsluiten.


Optie 2 indien Outlook als applicatie op uw Windows PC is geinstalleerd.

Gebruik de schakelaar /resetmappen om ontbrekende mappen op de standaardleveringslocatie te herstellen. 

Volg deze stappen om dit te doen:

  1. Outlook afsluiten.

  2. Open het dialoogvenster Uitvoeren:

    • Druk in Windows 10, Windows 8.1 en Windows 8 op Windows-logotoets + R.
    • Klik in Windows 7 en Windows Vista op Alle > programma's > **** > uitvoeren.
  3. Voer in het dialoogvenster Uitvoeren de volgende opdracht in en klik op OK: 

    Outlook.exe /resetfolders