De standaardmapnamen staan in de verkeerde taal in Outlook / OWA

Gewijzigd op Wed, 13 May 2020 om 09:36 AM

Er zijn 2 mogelijkheden om dit uit te voeren


Optie 1  Gebruik Outlook Web App om de standaardmapnamen opnieuw in te stellen:

  1. Outlook afsluiten.

  2. Meld u aan bij Outlook Web App met uw referenties.

  3. Selecteer Instellingen (het tandwielpictogram rechts) > **Opties **> Algemeen (vouw de lijst uit in het navigatiedeelvenster) > regio en tijdzone.

  4. Wijzig op de pagina Instellingen voor regionale en tijdzone de taal, selecteer de datum- en tijdnotatie die u wilt gebruiken, selecteer de standaardmappen wijzigen zodat de namen overeenkomen met de opgegeven taaloptie en selecteer Opslaan.

  5. Outlook Web App afsluiten.


Optie 2 indien Outlook als applicatie op uw Windows PC is geinstalleerd.

Gebruik de schakelaar /resetmappen om ontbrekende mappen op de standaardleveringslocatie te herstellen. 

Volg deze stappen om dit te doen:

  1. Outlook afsluiten.

  2. Open het dialoogvenster Uitvoeren:

    • Druk in Windows 10, Windows 8.1 en Windows 8 op Windows-logotoets + R.
    • Klik in Windows 7 en Windows Vista op Alle > programma's > **** > uitvoeren.
  3. Voer in het dialoogvenster Uitvoeren de volgende opdracht in en klik op OK: 

    Outlook.exe /resetfolders



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren