Start geen inlogscherm op 1 pc

Gewijzigd op Wed, 20 May 2020 om 01:40 PM

Reset the agents cached information and old credentials from the Windows vault.

1. Open your Task Manager and stop the Exclaimer Outlook Signature Update Agent, then uninstall the agent completely.

2. Delete the folder in path below. %appdata% (current user)

C:\Users\<User>\AppData\Local\Apps\Exclaimer_ltd

3. Then browse to the following location in windows explorer:

C:\Users\<User>\AppData\Local\Exclaimer, delete the file named TokenCache.dat (if present).

4. Go to your Windows Credential Manager and delete the stored Office and Outlook credentials.

5. Please create a new Outlook profile. (run: outlook.exe /profiles)

6. Re-install the agent and test again.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren