Office 365 instellen

Gewijzigd op Do, 28 Dec, 2023 om 4:12 PM


1. Open Outlook


2. Typ uw e-mailadres wachtwoord.


3. Selecteer Account toevoegen.

 

4. Klik op Gereed.

 

 

Opmerking :  Zorg ervoor dat u voor een werk- of schoolaccount met een Office 365-abonnement uw e-mailadres gebruikt voor zowel het veld E-mailadres als het veld Gebruikersnaam.

Alle toegevoegde accounts worden weergegeven in het linkerdeelvenster.

 

 

Tips : Klik om meer e-mailaccounts toe te voegen op het tabblad Extra op Accounts.

 


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren