Office 365 instellen

Gewijzigd op Fri, 07 Feb 2020 om 02:40 PM


1. Klik op de instellingenpagina op Account toevoegen.

 

 

2. Klik op Exchange of Office 365 om het e-mailaccount van uw werk of school toe te voegen.

 

3. Voer uw accountgegevens in en klik op Account toevoegen.

 

 

Opmerking :  Zorg ervoor dat u voor een werk- of schoolaccount met een Office 365-abonnement uw e-mailadres gebruikt voor zowel het veld E-mailadres als het veld Gebruikersnaam.

Alle toegevoegde accounts worden weergegeven in het linkerdeelvenster.

 

 

Tips : Klik om meer e-mailaccounts toe te voegen op het tabblad Extra op Accounts.

 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren