Inloggen lukt niet - Verifiëren dat jij het bent

Gewijzigd op Fri, 16 Dec 2022 om 03:01 PM

Het kan voorkomen dat je onderstaande melding te zien krijgt zodra je wilt inloggen in het COOL Portaal. Google wil zeker weten dat jij het bent die probeert in te loggen.


 

Momenteel zoeken we samen met Google naar een oplossing voor dit probleem. De tijdelijke oplossing (wat voor zover bekend is niet werkt op een Chromebook) is als volgt: 

1. Start je apparaat op en open Google Chrome. 

2. Log niet direct in bij COOL, maar navigeer naar een Google applicatie, zoals Gmail. 

3. Log in bij de Google applicatie. 

4. Log daarna in bij COOL.   

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren