Office 365 instellen

Gewijzigd op Thu, 28 Dec 2023 om 04:12 PM


1. Open Outlook


2. Typ uw e-mailadres wachtwoord.


3. Selecteer Account toevoegen.

 

4. Klik op Gereed.

 

 

Opmerking :  Zorg ervoor dat u voor een werk- of schoolaccount met een Office 365-abonnement uw e-mailadres gebruikt voor zowel het veld E-mailadres als het veld Gebruikersnaam.

Alle toegevoegde accounts worden weergegeven in het linkerdeelvenster.

 

 

Tips : Klik om meer e-mailaccounts toe te voegen op het tabblad Extra op Accounts.

 


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren